کاشی حرارتی در پردیس ( فروش )

Thermal tile-1
Thermal tile-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


مدیر عامل این شرکت سازنده با اشاره به اهمیت کاشی شیشه ای به عنوان یک عنصر تزیینی در دکوراسیون داخلی در رابطه با فرآیند تولید کاشی‌های تولیدی خود به خبرنگاران گفت: ابتدا شیشه‌ها با است.فاده از دستگاه CNC در قطعات مورد نظر برش زده شده و سپس لبه‌های قطعات شیشه‌ای نیز سمباده‌کاری شده تا تیز نباشند. در ادامه روی سطح این شیشه‌های پرایمری قرار داده می‌شود تا به عنوان زیر کار قرار گیرد و محصول برای پوشش‌دهی نانومتری آماده شود.

کاشی حرارتی بدون عایق دسته دیگری از کاشی‌های حساس به حرارت هستند که عمدتا در کاشی کاری ساختمانی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. از کاشی حرارتی بدون عایق به عنوان کاشی سرویس بهداشتی و آشپزخانه است.فاده می‌شود و در اجرای بدنه لوازم خانگی یا اتومبیل نیز از آن است.فاده می‌کنند.

کاشی شیشه ای نوع جدیدی از مصالح دیوارکوب است. که به عنوان نما و تزیینات در دیوارها و کف ساختمان ها به کار گرفته می‌شود، کاشی‌های شیشه‌ای جایگزین مناسبی برای کاشی‌های دکوراتیو قدیمی هستند که در کنار نورپردازی مناسب، به علت رنگ‌بندی متنوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری جذابی در نما می‌شوند. علاوه بر آن تنوع طرح و رنگ از آن یک محصول پرطرفدار ساخته است.. از جمله موارد مصرف کاشی‌های شیشه ای می‌توان به کاربرد آنها در سرویس‌های بهداشتی، دکوراسیون آیینه‌ ای، کاشی بین کابینتی در داخل آشپزخانه، ورودی ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، در فضای پشت تلویزیونی، ستون‌های دکوراتیو، دیوار‌های تزینی ، نمای آسانسورها ، سالن‌های پذیرایی و ... اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر در پردیس