گچ عاج در شهر ری ( فروش )

ivory plaster-1
ivory plaster-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


پایتخت گچ ایران، شهر سمنان می باشد. در این شهر معادن گچ به طور گسترده وجود دارد. البته در شهرها و است.ان های دیگری نیز چون اصفهان، خراسان، مرکزی، آذربایجان، ایلام، خوزستان، فارس و هرمزگان نیز معادنی وجود دارند که ممکن است. مرغوبیت بیشتری نسبت به گچ سمنان داشته باشند اما دلیل تمایز گچ سمنان از سایر گچ ها راحتی در است.خراج، سفیدی بالای ۸۵ درصد و خلوص بالای ۵ درصد می باشد.

گچ پس از گیرش اضافه حجم پیدا می کند و پس از خشک شدن دچار انقباض و ترک خوردگی نمی شود.گچ سطحی صاف، یکدست و بدون سوراخ ایجاد می نماید، از این رو از این ماده برای پر کردن ترک های دیوار است.فاده می شود.مقاومت گچ در برابر آتش بالاست و در واقع یک متریال کندسوز محسوب می شود.گچ ماده ای بسیار سبک است. و است.فاده از آن بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند.

برای اتصال نمودن بلوک های گچی بایستی از چسب مخصوصی است.فاده شود. شاید جالب باشد که بدانید این چسب بعد از آن که بلوک ها به یکدیگر متصل گردیدند و خشک شدند، به رنگ خود پانل گچی برمیگردد. دیگر این که گچ برگ پیش ساخته این قبلیت را دارا هستند که بتوان آن ها را با مواد رنگی، رنگ آمیزی کرد، هر چند که بلوک های دیوارهای گچی پیش ساخته از تنوع رنگ و طرح مختلف برخوردار می باشند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری