گچ گیپتون در پردیس ( فروش )

Gypton plaster-1
Gypton plaster-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


بعد از اینکه با این مدل از گچ‌ها به ‌صورت اجمالی آشنا شدید، اکنون زمان آن‌رسیده است. تا شما را با موارد است.فاده و کاربرد آن هم آشنا کنیم. بعد از اینکه دیوارهای بنا با سیمان‌پوشانده‌ شد، برای زیباتر کردن نمای آن‌ها نیاز است. تا سطحی را بر روی این سیمان بکشند. مطمئنا است.فاده از گچ می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. اما از آن جایی که هر نوع گچ قابلیت چسبندگی به سیمان را ندارد، بهتر است. از گچ‌های گیپتون برای این کار است.فاده شود.

امروزه با توجه به روند رو به افزایش است.فاده از دیوارها وسقفهای بتنی در ساخت سازه ها و مقدار جذب بالای رطوبت سطوح بتنی اندود کاری گچی مشکل و گاهاً بدون چسبندگی می باشد که با گذشت زمان این مشکل بیشتر نمایان می شود.ملات گچی روی سطوح بتنی بر پایه اصلی گچ و مواد افزودنی ساخته شده تا بتواند مشکل فوق را حل کند.

پس شما باید در ابتدا اجازه دهید تا گیرایش اولیه و ثانویه این گچ به‌ خوبی صورت بگیرد و سپس برای انجام لایه دوم اقدام کنید. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که هر چه زمان بیشتری از گچ‌کاری گذشته باشد، نتیجه بهتری در زمان لایه‌گذاری دوم شاهد خواهید بود. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره داشت که بعد از تولید



( فروش ) های دیگر در پردیس