یونولیت در شمال تهران ( فروش )

Unolith-1
Unolith-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.


یونولیت که با نام های دیگری همچون آکاسیف، پلاستوفوم، است.ایروفوم و &#; شناخته می‌شود، یک ماده سبک و متخلخل است.. یونولیت به عنوان یک ماده بی اثر و خنثی کاربرد دارد. در یونولیت، هیچگونه واکنش شیمیایی انجام نمی‌دهد و میزان جذب رطوبت در آن صفر است.. Jonulite که با نام پلی است.ایرن انبساطی یا EPS نیز شناخته می‌شود، اولین بار توسط Eduard Simon در سال به شکل تصادفی کشف شد. ماده تشکیل دهنده Jonulite نوعی پلاستیک است. که از است.ایرن مونومر به دست می‌آید. وزن پایین این ماده به این دلیل است. که حدود درصد آن از هوا و فقط درصد از پلاستیک است..

یونولیت بسته بندی در بخش های مختلف از قبیل ( ماکت سازی ، صنعتی ، پزشکی ، خودروسازی ، مبلمان های خانگی و شهری ، بسته بندی انواع محصولات تولید شده توسط شما)در بخش صنعت بسته بندی قطعات و دستگاههای االکترونیکی و پزشکی و وسایل صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد

پلی است.ایرن به عنوان یکی از بهترین عایق های حرارتی به طور گسترده در ساخت ساختمان ها است.فاده می شود. یک ساختمان با عایق بندی مناسب با یونولیت می تواند انرژی مصرفی برای خنک کردن آن را تا درصد کاهش دهد. به این ترتیب انتشار گازهای گلخانه ای کاهش می یابد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران