فروش مقوا و کارتن در شهر ری

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


بازاریابی: کارتن های مقوایی تولید شده دارای شکل هایی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب می کند و از آنجایی که قابلیت چاپ ( انواع چاپ روی کارتن که شامل: فلسکو، افست و سیلک هستند) بر روی آنها وجود دارد مشتریان می توانند بنا به سلیقه ی خود از رنگ های مختلفی است.فاده کنند تا هم جذابیت محصول خود را افزایش دهند و هم نام تجاری خود را به نمایش بگذارند تا مردم با آن آشناییتی پیدا کنند و هم تبلیغی در جهت افزایش فروش آنها شود.

اگر امکان است.فاده از روش لمینتی را ندارید، چاپ ترکیبی نیز روش خوبی است. که هم هزینه معقولی دارد و کیفیت مطلوبی را خواهید داشت. روش های دیگری که هزینه کمتری دارند مانند چاپ تک رنگ و دو رنگ است.، که از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

اقتصادی: است.فاده از کارتن تولید شده در صنعت کارتن سازی از لحاظ اقتصادی این امکان را به ما می دهد که در هنگام جمل و نقل و یا انبار کردن محصولات هزینه ی کمتری را پرداخت کنیم. همچنین امکان تغییر ساختار و چاپ روی آن با کمترین هزینه وجود دارد.



( فروش ) های دیگر