مشاوره و اجرا منبع تغذیه در شرق تهران

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


منابع تغذیه AC/DC برای طیف گسترده ای از برنامه ها مورد نیاز است.. برای ماشین های حرفه ای، سازندگان پانل و کابینت، MW دارای طیف گسترده ای از منابع تغذیه AC/DC در دسترس است.، از W  تا کیلو وات، که با هر فرمت یا روش نصب مناسب است.. منبع تغذیه میانگین خوب AC/DC در بازارها و برنامه های مختلفی مانند روشنایی، بازار نصب شده، صنایع سنگین یا پیشرفته، پزشکی، راه آهن، حمل و نقل عمومی، فضا و ارتش است.فاده می شود.

MW منبع تغذیه AC/DC را در اشکال مختلف ارائه می دهد، بنابراین تقریباً هرگونه مشکل برنامه قابل حل است.. کابینت ساز می تواند از مجموعه ای کامل از منبع تغذیه قاب بسته و DIN راه آهن انتخاب کند، در حالی که طراح PCB می تواند از بین انواع مختلفی از ماژول های مبتنی بر PCB انتخاب کند. علاوه بر این، MW طیف وسیعی از درایورهای LED، آداپتورها، شارژرهای باتری، ماژول های رک اینچی و موارد دیگر را ارائه می دهد!

منابع تغذیه‌ی خطی با وجود ساز و کار ساده­­ای که دارند، به دلیل کارکرد ترانزیستور در حالت خطی، اتلاف توان زیادی دارند. برای مثال در مدار زیر اگر ولتاژ ورودی ولت باشد و مصرف کننده بخواهد در ولتاژ ولت آمپر است.فاده کند، رگلاتور خطی (به دلیل راندمان به طور کلی پایین این نوع از رگولاتورها) باید وات توان اتلاف کند تا بتواند ولتاژ تنظیم شده را برای مصرف کننده فراهم کند. این مقدار توان اتلاف شده باید توسط یک سیستم انتقال گرمای بسیار قدرتمند و با اشغال فضای زیاد، دفع شود. به طور کلی منابع تغذیه خطی به دلیل اینکه المان کنترلی همواره فعال است. و انرژی مصرف می­کند، بازده کمی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر