فروش منسوجات نسوز در پردیس

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


نخ نسوز یک اصطلاح کلی برای نامیدن الیافی است. که مقاومت حرارتی بالایی دارند . این الیاف در برخی از موارد در مقطع مربعی شکل بافته میشوند . این مدل شکل جهت آب بندی طراحی می شود . اما پرکاربرد ترین شکل نخ نسوز ؛ مقطع دایره ای شکل است. . از نخ نسوز برای تولید انواع پارچه است.فاده میشود .

پودر میکا یک ماده معدنی است. که متناسب با رنگ های مختلفی که دارد با نام های متفاوتی آن را مینامند. مثلا به میکای سیاه لپیدولیت و به میکای سفید فلوگوپیت میگویند. این پودر را برای است.فاده به صورت ورق تبدیل کرده و از آن است.فاده میکند.

عایق الکتریکی کپتون ( کاپتون ) فیلمی از پلی آمید است. که توسط شرکت DuPont آمریکا در اواخر سال میلادی تولید و توسعه یافته و در طیف گسترده ای از دما ( - تا درجه سانتی گراد ) در سفینه های فضایی ، ماهواره ها ، هواپیماها ، تولید قطعات الکترونیکی ، چاپ سه بعدی و همچنین در محیط خلاء است.فاده شده است. .



( فروش ) های دیگر