فروش منهول در بومهن

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


منهول ها از جمله قطعات بسیار کاربردی و مهم در سیستم آب و فاضلاب شهری هستند که امکان دسترسی و تعمیر خطوط لوله را به تکنسین‌ها می‌دهد، باعث تهویه سیستم فاضلاب می‌شود، لوله آب را از مناطق مختلف به یک مسیر هدایت می‌کند و کاربردهای متعدد دیگری دارد. منهول انواع مختلفی دارد که نوع پلی‌اتیلن آن بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها است.. کاربرد منهول تنها این نیست که تعدادی از مسیر ها را به یک مسیر هدایت کند، کاربرد مهم تر آن نظارت و سرکشی بر تجهیزات و مسیرهای داخل منهول است.. دریچه هایی هم که برای نصب انتخاب می شوند باید با توجه به شرایط آن محیط انتخاب شده و در مکان هایی که انسان ها یا خودروها رفت و آمد می کنند باید از دریچه منهول هایی با مقاومت بالا است.فاده کرد تا از خطرات احتمالی کاسته شود.

ورودی ها، خروجی های و اینورتر های منهول پلی اتیلن، باید در هر نقطه و دقیقاً در اطراف منهول وصل شوند. برای اتصال لوله های پلی اتیلن به بدنه منهول از اکستروژنینگ است.فاده می شود، این روش برای جوشکاری اتصالات سخت و محکم است.فاده می شود. اینورترها اغلب باز هستند یا اینکه به وسیله یک لوله می تواند منهول را ادامه دهد. آب غالباً در پایین لوله جریان دارد، چرا که در قسمت پایین امکان جریان مناسب برای نواحی شیب دار وجود دارد.

این نوع منهول به طور گسترده در آب های فرآوری شده، خطوط برگشتی یا خطوط آب است.فاده می شوند که به دلیل ویژگی های کاربردی، در کارخانه های صنعتی نیاز به تغییر مداوم ندارند. منهول های پلی اتیلن فاضلابی با در نظر گرفتن کلیه نیازهای سیستم های مختلف زیرساختی طراحی شده اند. ساختار آنها بر اساس



( فروش ) های دیگر