مشاوره و اجرا منهول در شهر جدید اندیشه

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


مواد اولیه آن گرانول است. که در ابتدا توسط یک آسیاب، با یک غلتک مخصوص از مواد پلی اتیلن به پودر تبدیل می شود و قالب های ویژه ای که به بازوهای دستگاه چرخشی وصل شده است.، درون قالب ریخته می شود. پس از آن قالب ها در یک کوره دوار تحت دمای بالا و تحت کنترل زمان دقیق چرخانده می شوند و پس از اتمام زمان و کاهش گرما، در پایان فرآیند خنک کننده آغاز شده و  محصول نهایی آماده است..

همان‌طور که گفته شد Manhole یا آدم رو به قسمتی گفته می‌شود که در شبکه فاضلاب وجود دارد و افراد می‌توانند از طریق آن به لوله‌های فاضلاب و قسمت‌های مختلف شبکه دسترسی داشته باشند. در اصل از منهول برای اتصال چند شبکه به هم است.فاده می‌شود و تکنسین‌های آب و فاضلاب می‌توانند به کمک آن‌ها اقدام به سرویس، تعمیر و نگهداری شبکه فاضلاب نمایند. است.فاده از این وسیله کاربردی از زمان شهرنشینی و احداث شبکه فاضلابی رایج بوده است. و امروزه در کنار لوله های پلی اتیلن و لوله کاروگیت  و انواع اتصالات بسیار پر است.فاده است..

این نوع منهول به طور گسترده در آب های فرآوری شده، خطوط برگشتی یا خطوط آب است.فاده می شوند که به دلیل ویژگی های کاربردی، در کارخانه های صنعتی نیاز به تغییر مداوم ندارند. منهول های پلی اتیلن فاضلابی با در نظر گرفتن کلیه نیازهای سیستم های مختلف زیرساختی طراحی شده اند. ساختار آنها بر اساس



( مشاوره و اجرا ) های دیگر