اسید استیک در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


این اسید، اسیدی شدیدا خورنده است.، در نتیجه باید با احتیاط با آن کار کرد، زیرا باعث آسیب به چشم، سوختگی، سوزش اعضایی که دارای مایعات مخاطی هستند و است.نشاق آن سبب آسیب به ریه ها می‌ شود. هنگام است.فاده از اتانوییک اسید باید از روپوش آزمایشگاهی، عینک ایمنی و دستکش ‌های مقاوم از جنس پلاستیک نیتریل است.فاده کرد. اسید است.یک غلیظ در شرایط آزمایشگاهی به سختی مشتعل می ‌شود. با بالا رفتن دما از مرز درجه سانتی ‌گراد، ریسک تبدیل شدن آن به یک ماده منفجره در مجاورت هوا افزایش می‌ یابد.

یکی از اولین روش‌های مدرن «روش سریع» یا «روش آلمانی» است. که برای اولین بار در سال ۸ در آلمان بکار گرفته شد. در این فرایند، تخمیر در یک برج بسته‌بندی شده با تراشه‌های چوب یا زغال چوب صورت می‌گیرد. غذای الکل‌دار از بالای برج پاشیده می‌شود و اتمسفر زمین|هوای تازه یا به‌طور طبیعی یا به صورت تبادل حرارت اجباری از پایین تأمین می‌شود. در این فرایند، تأمین بهتر هوا، زمان تهیه سرکه را از چند ماه به چند هفته کاهش می‌دهد.

با این وجود تماس طولانی مدت با پوست یا چشم ممکن است. باعث تحریک بافت ها گردد. اسید است.یک غلیظ نیز خطرات جدی تری را برای سلامتی ایجاد خواهد کرد. از جمله این خطرات، تحریک سیستم های گوارشی، تنفسی و چشم ها می باشد. همچنین این اسید به حالت بخار نیز می تواند محرکی شدید بخصوص برای چشم ها و مجاری مخاطی دستگاه تنفسی باشد. بیشتر مردم با اسید غلیظ تماس ندارند اما رعایت وانجام اقدامات احتیاطی و ایمنی برای افرادی که با آن سرو کار دارند بسیار اهمیت دارند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن