سولفات مس در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


فروشگاه تمادکالا این امکان را فراهم کرده است. تا با بررسی کیفیت بسته های کیلوگرمی این محصول ، به راحتی سولفات مس صنعتی را در حجم تناژ تهیه کنید. با توجه به کاربرد بالای این محصول در مصارف گوناگون فروشگاه تماد کالا آماده ارسال این ماده به سراسر ایران می باشد. کلیه محصولات از جمله سولفات مس صنعتی با کیفیت درجه یک عرضه می شود و در صورت اثبات عدم کیفیت و یا تفاوت ماده با برگه آنالیز ارائه شده در تماد کالا ، محصول عودت داده شده و مبلغ بازگردانده میشود.

سولفات مس یکی از ترکیبات شیمیایی با فرمول شیمیایی CuSO (HO) x است.. حرف X در این ترکیب بین تا متغییر بوده و سولفات های مس آبه و آبه نیز از تغییر این ترکیب تشکیل شده و جزو مشتقات آن هستند. شکل بی اب این ماده ، ترکیبی به نام کالکوسیانیت است. که به شکل ماده ای معدنی و بسیار نادر در طبیعت یافت می شود که ماده ای پودری رنگ به رنگ سبز کمرنگ و یا سفید مایل به خاکستری است.. ترکیب شیمیایی این ماده دارای / درصد مس و / درصد سولفات رادر خود دارد. کالکانتیت معمول ترین نوع زاج کبود یا کات کبود است. که به رنگ آبی روشن وجود دارد. کات کبود در هنگام قرار گرفتن در مقابل حرارت ، می تواند آب خود را از دست داده و به رنگ سفید خاکستری درخواهد آمد. درصد جرم کات کبود را مولکول های آب تشکیل می دهند.

سولفات مس در صنعت کاربردهای متعددی دارد، یکی از این کاربرد ها در صنعت چاپ می باشد و ماده افزودنی به خمیرها و چسب های صحافی کتاب برای محافظت از کاغذ در برابر گزش حشرات است.. در ساختمان از آن بعنوان ماده افزودنی بتن برای ایجاد مقاومت در برابر آب است.فاده می شود. مس سولفات می تواند به عنوان ماده رنگ آمیزی در کارهای هنری، به ویژه شیشه ها و ظروف سفالی است.فاده شود. همچنین در ساخت وسایل آتش بازی به عنوان ماده آبی رنگ در فشفشه است.فاده می شود، اما مخلوط کردن مس سولفات با کلرات در هنگام مخلوط کردن پودرهای آتش بازی خطرناک است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن