سولفات منیزیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


سولفات منیزیم با فرمول شیمیایی MgSO یک نمک معدنی است. که اغلب به صورت هپتاهیدرات وجود دارد. سولفات منیزیم که معمولا نمک اپسوم نامیده می شود به عنوان یک محصول زیبایی است.فاده می شود و در طب سنتی حمام با این ماده برای رفع مشکلاتی مانند اگزما توصیه می شود.

سولفات منیزیم ترکیب شیمیایی از اکسیژن، گوگرد و منیزیم می‌باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماده در پزشکی و کشاورزی و همچنین داروسازی می‌باشد. سولفات منیزیم به طور طبیعی در آب دریا و چشمه‌های معدنی وجود دارد. سولفات منیزیم به‌صورت بلورهای بی‌رنگ یا سفید می‌باشد. دارای طعم خنک‌کننده، شور و تلخ است.. در آب سریع حل می‌شود و در اتانول (الکل) نامحلول است.. نام‌های دیگر این ماده شیمیایی، نمک منیزیم، سولفوریک اسید، سولفات منیزیم، نمک اپسوم و نمک حمام می‌باشد.

مطالعات انجام شده بر روی داروهای از گروهD  نشان می دهد که مصرف این گونه از داروها برای جنین انسان، خطرآفرین است. ولی است.فاده از آن برای زنان باردار اجتناب ناپذیر است. و با تجویز پزشک و پذیرفتن خطرات احتمالی، می توان از آن ها است.فاده کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن