نیتریت سدیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


نیترات یا نیتریت (درصورت بلعیده شدن) تحت شرایطی با برخی از سلول های بدن انسان واکنش می دهد. به همین علت است.فاده ازاین ماده توسط آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) به عنوان &#;ماده ی (احتمالا) سرطان زا برای انسان&#; طبقه بندی شده است.. با این حال سازمان غذا و ادرو آمریکا است.فاده ازآن را در مقادیر مجاز بلا مانع دانسته است.

در نتیجه عوارض است.فاده از دوز بالای چنین ماده‌ای می‌تواند شامل تغییر سطح هوشیاری و حتی مرگ باشد. علائم بالینی سمیت نیترات زمانی رخ می‌دهد که غلظت متهموگلوبین خون بین تا درصد باشد. شایع‌ترین علائم غیرطبیعی تنگی نفس، ضعف و تشنج است.. مرگ در اثر مصرف دوز بالای Sodium nitrite زمانی اتفاق می‌افتد که غلظت متهموگلوبین خون از تا درصد فراتر رود.

نیترات و نیتریت در ترکیب با سدیم هر دو به عنوان مواد افزودنی غذایی است.فاده می شوند. بنابراین ، تفاوت این دو چیست؟ خوب ، نیترات از یک اتم نیتروژن و سه اتم اکسیژن تشکیل شده در حالی که نیتریت از یک اتم نیتروژن و فقط دو اتم اکسیژن ساخته شده است.. آنها فقط با یک اتم اکسیژن متفاوت هستند ، با این وجود در محیط های مختلف یافت می شوند و نقش های مختلفی در حفظ گوشت دارند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن