گلایسین در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


گلایسین واسطه ای در سنتز انواع محصولات شیمیایی است.. این ماده در ساخت علف کش های گلیفوزات، ایپرودیون، گلیفوزین کاربرد دار. این ماده به عنوان واسطه دارویی مانند تیام فنیکل نیز کاربرد دارد. این آمینواسید در تحقیقات آزمایشگاهی یک عامل مهم برای برخی از محلولهای مورد است.فاده در روش SDS-PAGE برای تجزیه و تحلیل پروتئین ها است.. این ماده به عنوان یک عامل بافری کننده، حافظ pH و بازدارنده از آسیب دیدن نمونه در حین الکتروفورز عمل می کند. گلایسین همچنین برای از بین بردن آنتی بادی های حاوی برچسب پروتئینی از غشاهای وسترن بلات است.فاده می شود تا اجازه جستجوی پروتئین های بیشمار را از طریق ژل SDS-PAGE به ما بدهد که این کار باعث شده تا داده های بیشتری از یک نمونه است.خراج شوند، قابلیت اطمینان داده ها افزایش یابد و میزان پردازش نمونه و تعداد نمونه های مورد نیاز کاهش یابد.

نقش مهمی در متابولیسم سالم دارد. سطح پایین گلیسین با خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت نوع ارتباط دارد. از طرف دیگر، سطح بالاتر گلایسین با خطر کمتری برای این اختلال متابولیکی در ارتباط است.. اما هنوز مشخص نیست که علت و پیامد این رابطه چیست. آیا سطح پایین گلیسین به طور مستقیم در اختلال در عملکرد متابولیک که منجر به دیابت می‌شود، نقش دارد یا اینکه این‌ها در نتیجه اختلال عملکرد متابولیکی در حال انجام هستند.

گلایسین امینو اسید اصلی موجود در کلاژن است. و کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است.. بنابراین ، باید به اندازه کافی این امینو اسید مصرف شود تا از تولید کلاژن در بدن  حمایت گردد. این امینو اسید تأثیر آرامبخشی بر مغز دارد و می تواند با پایین آوردن دمای درونی بدن خاصیت خواب آوری داشته باشد. تحقیقات نشان می دهند که مصرف گرم گلایسین قبل از خواب، مدت زمان به خواب رفتن را می کاهد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد و خواب آلودگی روزانه را کاهش می دهد. گلایسین همچنین می تواند با جلوگیری از آترواسکلروز و سفت شدن رگ ها از بیماریهای قلبی جلوگیری کند. همچنین تحقیقات نشان می دهند که این امینو اسید با جلوگیری از التهاب می تواند اثرات مضر الکل را بر روی کبد کاهش دهد. این امینواسید همچنین تحلیل عضلات را در شرایطی مانند پیری یا سوء تغذیه کاهش دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران