یدات پتاسیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


مواد شیمیایی آموزشی صرفا برای است.فاده در زمینه آموزش سنتز شده اند. این مواد شیمیایی برای است.فاده در مدارس، دانشگاه ها و یا آزمایشگاه ها برای بحث انتقال آموزش و دانش شیمی ساخته شده و در اختیار محققان قرار می گیرد. گرید این مواد شیمیایی پایین تر از مواد شیمیایی آزمایشگاهی است.. لذا چنانچه تصمیم به سنتز ماده شیمیایی مهم دارید از سایر گرید های مواد شیمیایی خرید کنید.

برای تهیه پتاسیم یدات از پتاسیم یدید، ابتدا گرم پتاسیم یدید را در سی سی آب مقطر حل می کنیم. در ظرف دیگری گرم پرمنگنات پتاسیم را در ۸ سی سی آب مقطر حل می کنیم. حالا محلول اول را در ظرف محلول دوم خالی می کنیم. رنگ محلول از بنفش تیره به قهوه ای تیره تبدیل می شود. حالا ظرف حاوی محلول حرارت داده و فیلتر می کنیم تا پتاسیم یدات جدا شود.

پزشکان برای جلوگیری از بروز چنین مسئله ای پس از درمان با ید رادیواکتیو، از قرص پتاسیم یدید و پتاسیم یدات است.فاده می کنند که شکل بی ضرر از عنصر ید هستند و جذب آن ها توسط غده تیروئید خطری را متوجه بدن نمی سازد. گرچه است.فاده از پتاسیم یدید به صورت قرص رایج تر است.؛ اما پتاسیم یدات در گرما و محیط های مرطوب طول عمر بالاتری را از خود نشان می دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن