مشاوره و اجرا موتور برق در شهر جدید اندیشه

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


از موتوربرق دیزلی می توان همراه اسپیلت های گازی است.فاده کرد. اما نکات خیلی مهمی که حتما باید مورد توجه قرار بگیرندف قدرت کولر گازی و همچنین اینوتری بودن یا نبودن موتور برق است.. به عنوان مثال یک اسپلیت اینوتری در هنگام است.ارت به حدود آمپر برق نیاز دارد که در این حالت می توان از موتور برق دیزلی با توان کیلووات است.فاده کرد.

سلام، درخواست مشاوره جهت دو دستگاه موتور برق دیزلی با توان پرایم .۵ کاوا برای مدت ساعت کاری می خوام. فاصله ژنراتور تا محل مصرف حدود متر است.. امکان احداث ژنراتورها نیست و ژنراتور بدون کانوپی مورد نظره. است.فاده از دو زوج موتور با مجموع توان مورد نظر (&#; کیلووات) مد نظر هست. ارجحیت به پیشنهاد موتور با ظرفیت بالاتر و تعداد کمتر می باشد. به هیچ عنوان بنزینی نباشد. با مجموع ۵۵ تا تومن بشه جمعش کرد. توضیحات اینکه بار کل، از کیلووات ساعت بار روشنایی و دست پایین . تا کیلوات بار سلفی تشکیل شده. برندهای etq، کاما، سویفت کرافت و کوپ برام قابل قبول تر بودن. ممنون.

موتور برق دستگاهی الکتریکی و حساس است. که نگهداری مناسب و سرویس بموقع آن در افزایش طول عمر و کیفیت برق تولیدی آن موثر است.. برای اینکه با خیال راحت بتوانید از موتور برق است.فاده کنید پیشنهاد ما این است. به جای است.فاده از موتور برق دست دوم از موتور برق های با کیفیت ولی ارزان بازار مانند موتور برق های واکسون است.فاده نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر