فروش موتور تک بنزینی در بومهن

Single gasoline engine-1
Single gasoline engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


بازرگانی لرزان صنعت از سال در زمینه واردات و تامین ماشین آلات ساختمانی، صنعتی کشاورزی آغاز به فعالیت نمود. در طی این سالها و با فعالیت مستمر موفق به اخذ نمایندگی رسمی محصولات شرکتهای معتبر اروپایی و آسیایی از جمله شرکت Breaker ایتالیا، Beton Trowels بلژیک ، Promax کره جنوبی و JY چین گردیده است.، و این فعالیتها باعث شده به مرور زمان سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را در اختیار بگیرد.

موتور تک بنزینی همان گونه از نامش پیداست با سوخت بنزین و جرقه شمع روشن می شود. موتور تک بنزینی تشکیل شده از بلوکه سیلندر، پیستون و شافت انتقال حرکت است.. با توجه به حرکت رفت و برگشتی پیستون توسط میل شاتون آن را به حرکت چرخشی یا دورانی تبدیل می کند.

در چرخش حول محور مرکزی خود، روتور باید یک مدار دایره ای را در اطراف مرکز هندسی جداره دنبال کند. چرخش مداری لازم با است.فاده از سوراخ مرکزی در روتور به دست می آید که در آن یک چرخ دنده داخلی برای حلقه ای با یک چرخ دنده ثابت که قادر به حرکت نبوده به مرکز بدنه متصل شده ، تعبیه شده است.. روتور با قرار گرفتن سوراخ مرکزی خود بر روی یک محور تشکیل شده روی شفت خروجی که از مرکز چرخ دنده ثابت می‌گذرد هدایت می شود.



( فروش ) های دیگر