فروش مولتی متر در بومهن

multimeter-1
multimeter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


مولتی متر صنعتی به واسطه ویژگی های فیزکی که دارد.به عنوان یک ابزار صنعتی کار آمد در انواع کارگارها و کارخانجات مورد است.فاده قرار میگیرد. از آنجا که محیط های صنعتی دارای انواع نویرها و خطرات بالقوه هستند ، دستگاه های اندازه گیری نیز متناسب با همین شرایط تولید و روانه بازار می شوند. از مهمترین شاخصه های ابزار های صنعتی مقاوم بودن آنها در برابر ضربه ، شوک، نویز ، رطوبت و سایر مخاطرات محیطی است. و از این رو انتظار میرود برای دستگاه های اندازه گیری صنعتی نیز است.انداردهای حفاظتی خاصی در نظر گرفته شود. برندها معروفی مانند فلوک و هیوکی اقدام به تولید محصولات برای است.فاده های صنعتی میکنند که به تازگی شرکت

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر حرفه ای و صنعتی را با ارزانترین قیمت و تا % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

در تست ابزار انواع اهم متر های صنعتی از برندهای معتبری همچون هایوکی ، فلوک ، کیوریستو و یونی تی عرضه میگردد که به تفضیل هم در توضیحات و هم در کاتالوگ قابلیتهای هریک بیان شده است.. کلیه محصولات دارای گارنتی یک ساله بوده و میتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.



( فروش ) های دیگر