تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شهر جدید اندیشه

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


این کود سازگاری بسیار بالایی با سایر کودهای محلول در آب از جمله مونو آمونیوم فسفات و &#; دارد به جز کودهایی که شامل عناصری از جمله منیزیم و کلسیم می‌باشد.درجه خرید کود پودر مونو پتاسیم فسفات ایرانی حاوی مقادیری معادل % دی فسفر پنتا اکسید و %  پتاسیم اکسید است. و دارای برچسب NPK -- می‌باشد.پودر مونوپتاسیم فسفات اغلب به عنوان یک منبع مغذی در تجارت گلخانه و در هیدروپونیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا یک منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. که برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است..

این ترکیب شیمیایی یک سرکوب کننده مؤثر کپک پودری در محصولات حساس (تاکستان، انبه، خیار، خربزه، گل سرخ و گیاهان دیگر) است.. است.فاده از % مونو پتاسیم فسفات مخلوط با قارچ‌کش‌های سیستمیک باعث بهبود کارایی قارچ‌کش می‌شود و اجازه می‌دهد تا با نرخ کاهشی از آن است.فاده شود.

گیاهان مقدار زیادی پتاسیم را جذب می‌کنند؛ بنابراین، با کمک یک کود فسفات مونو پتاسیم می‌توان سطح پتاسیم را ثابت نگه داشت تا گیاهان با مواد مغذی غنی موردنیاز برای تولید محصول سالم تغذیه کنند. گیاهان به دلایل زیادی به پتاسیم نیاز دارند. پتاسیم فعالیت آنزیم را در گیاهان امکان‌پذیر می‌کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر