فروش مونو پتاسیم فسفات در شهر ری

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی به عنوان یک ماده‌ی پرکاربرد و مفید توانسته است. بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد و از آن‌ها در خوراک دام‌ها و برای گیاهان مورد است.فاده قرار می‌گیرد. در صنعت در اثر اختلاط آن با اوره تاثیر آن را افزایش می‌دهند و با است.فاده از این مخلوط pH خاک را در یک محدوده‌ی کم تغییر و همانند محلول‌های بافر ثابت نگه می‌دارند. کشورهایی از جمله آمریکای شمالی به دلیل درخواست بالایی که از این محصول دارند توانسته‌اند بازار آن را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهند.

توصیه می‌شود سازگاری مخلوط اسپری مورد نظر خود را با تهیه نمونه‌ای از مواد اسپری در غلظت‌های توصیه شده آن‌ها تأیید کنید تا احتمال واکنش متقابل مضر را نادیده بگیرید. این مخلوط باید قبل از درمان تجاری بر روی قسمت کوچک پاشیده شود تا ارزیابی شود که آیا اثر سو وجود دارد یا خیر.

گیاهان مقدار زیادی پتاسیم را جذب می‌کنند؛ بنابراین، با کمک یک کود فسفات مونو پتاسیم می‌توان سطح پتاسیم را ثابت نگه داشت تا گیاهان با مواد مغذی غنی موردنیاز برای تولید محصول سالم تغذیه کنند. گیاهان به دلایل زیادی به پتاسیم نیاز دارند. پتاسیم فعالیت آنزیم را در گیاهان امکان‌پذیر می‌کند.



( فروش ) های دیگر