تولید و ساخت ميز برش CNC در شهر جدید اندیشه

CNC cutting table-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


آموزش دستگاه در حین نصب به این صورت است. که در حین نصب آموزش کار با دستگاه ارائه می شود. برای است.فاده از این دستگاه نیاز به دو مرحله داریم؛ طراحی و اجرا. طراحی نیاز به این دارد که فرد بتواند با نرم افزار های طراحی مثل کورل کار کند. این آموزش طولانی مدت نیاز دارد و مربوط به شزکت های ارائه دهنده دستگاه نمی شود. البته شرکت هایی وجود دارند که این طراحی ها را انجام می دهند و در اختیار صاحبان دستگاه CNC قرار می دهند.

ایمنی اپراتور در حین کار با سیستم پنل کنترل با کلید ها و نمایشگرهای سخت افزاری برای کارکرد در شرایط صنعتی با طول عمر بالا و مقاومت کامل در برابر ذرات گرد و غبار محیط ، به همراه سیستم کنترل و فرمان بدون نیاز به تهویه Passive-Cooling Technology امکان کارکرد مداوم بدون سرویس با طول عمر بالا را به دستگاه می دهد.

دستگاههای برش پلاسما سرعت و دینامیک بسیار بالای تا ۸ متر در دقیقه را دارند، برشکاری با سرعت بسیار بالا بدون مکث در جابجایی بین قطعات ، سرعت و تیراژ تولید قطعه را به حداکثر می رساند. سرعت بالای برشکاری بالا امکان تولید قطعه با کمترین زمان و بالاترین کیفیت را در ورق های نازک فراهم میکند.



( تولید و ساخت ) های دیگر