خدمات و سرویس ميز برش CNC در شهر جدید اندیشه

CNC cutting table-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


این میز برای کارگاه هایی که فاقد جرثقیل برای جابجایی ورق هستند , انتخاب بسیار مناسبی است.. ویژگی ممتاز این میز , بارگیری راحت ورق است. که به آسانی با جابجایی میز می توان ورق های لازم برای برش کاری را روی آن سوار کرد و به راحتی برش کاری را در محل مناسب روی ورق انجام داد.

دستگاههای برش پلاسما سرعت و دینامیک بسیار بالای تا ۸ متر در دقیقه را دارند، برشکاری با سرعت بسیار بالا بدون مکث در جابجایی بین قطعات ، سرعت و تیراژ تولید قطعه را به حداکثر می رساند. سرعت بالای برشکاری بالا امکان تولید قطعه با کمترین زمان و بالاترین کیفیت را در ورق های نازک فراهم میکند.

برش پلاسما با کیفیت بالا نیازمند تنظیمات پیشرفته بیش از پارامتر مختلف است. ، میز های برش CNC با کنترل CNC پلاسما به سهولت امکان تنظیم پارامترهای پلاسما را برای کاربر فراهم میکند. صفحات اپراتوری به صورت گرافیکی و نمایش به زبان فارسی ، تکنولوژی برش پلاسما را برای اپراتور بسیار ساده و در دسترس میکند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر