فروش ميز برش CNC در شهر ری

CNC cutting table-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان می پرسند این است. که آیا چون میز وکیوم نیست محدودیتی در کار وجود دارد یا خیر؟ قطعا اینطور نیست و هیچ محدودیتی وجود ندار؛ مگر برای برخی از مواردی که در صنایع چوب قرار باشد دور کار را برش بدهند که به علت نوع اتصال به گیره به مشکل برخواهند خورد. در این صورت نیاز به میز وکیوم خواهد بود.در واقع سفارشاتی که لبه آنها باید برش بخورند باید از میز وکیوم است.فاده شوند.

دستگاههای برش پلاسما سرعت و دینامیک بسیار بالای تا ۸ متر در دقیقه را دارند، برشکاری با سرعت بسیار بالا بدون مکث در جابجایی بین قطعات ، سرعت و تیراژ تولید قطعه را به حداکثر می رساند. سرعت بالای برشکاری بالا امکان تولید قطعه با کمترین زمان و بالاترین کیفیت را در ورق های نازک فراهم میکند.

همچنین این دستگاه CNC، مجهز به مکنده گرد و غبار یک قلو است. که می توان از آن به عنوان یک مزیت برای این دستگاه نام برد. مکنده های یک قلو با برق تک فاز هم کار می کنند. این مکنده که همان داس کلکتور است. می تواند کمک مناسبی برای دستگاه باشد



( فروش ) های دیگر