فروش ميز پرس شيشه در شهر جدید اندیشه

Glass press table-1
Glass press table-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


گروه تولیدی بازرگانی کارا کارا تولید کننده ماشین آلات مدرن شیشه دو جداره و یو پی وی سی فروش انواع میز پرس با قیمت عالی و ارسال به کل کشور ساخت میز پرس دارای گارانتی از بهترین متریال فروش انواع میز پرس با بهترین کیفیت در ابعاد * که در ساخت این میزهای پرس از قطعات درجه یک و است.اندارد است.فاده شده است.. این دستگاه مجهز به قرقره های گردان درجه برای سهولت در جابجایی شیشه بر روی میز و دو عدد جک پنوماتیک جهت ایجاد فشار پرس بروی شیشه دوجداره و سه جداره می باشد. رنگ آمیزی شده با سیستم رنگ کوره ای پودری الکترواستاتیک تمامی ماشین آلات دارای ماه گارانتی طلایی بی قید و شرط و ماه خدمات پس از فروش میباشند. گارانتی لوازم برقی ماه می باشد. کلیه ماشین آلات است.وک و اورهال شده دارای ماه گارانتی می باشند. لینک عضویت در گروه واتساپ&#;&#;: https://chat.whatsapp.com/dEGUiUeBLsUragpN برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

فروش پرس غلطکی شیشه قیمت پرس پنوماتیک شیشه دو جداره خرید پرس پنوماتیک شیشه ** ساخته شد توسط متفکران ایرانی** ((( خلق میکنیم ، پس هستیم...))) *میز پرس غلطکی* _ ابعاد دستگاه mm*mm می باشد _ دارای لاستیک های ضد سایشUCP _ دارای غلطک های مقاوم در برابر شکستگی و وزن شیشه های بزرگ ~~صادرکننده ماشین آلات به خارج از کشور ~~اعطای ماه گارانتی و ماه خدمات پس از فروش ~~قیمت تمام شده بر پایه ارز دولتی کارشناسان فروش : هادوی : _ پرندوش : _ *اینستاگرام:karen.machine *کانال تلگرامkarenmachine



( فروش ) های دیگر