فروش میخکوب منگنه کوب برقی در بومهن

Electric hammer nailer-1
Electric hammer nailer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


شما باید اگر دمای هوا یا زیر است. این دستگاه را برای کارایی بهتر گرم کنید. برای این کار شما باید دستگاه را از منگنه خالی کرده و هر ثانیه شلیک کنید و پس از ۵ بار شلیک کردن دستگاه شما آماده است.. یک نکته وجود داشته و آن این است. که اگر از این دستگاه هر روزه و به مدت طولانی است.فاده می‌کنید هر روزه قبل از شروع کار الی قطره روغن مخصوص را از قسمت ورودی هوا به داخل دستگاه بچکانید.

بهترین میخکوب برقی مارک یوشیتا از ابزارهای اصلی یوشیتا هستند. دریل بتن کن یوشیتا یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد این برند است.. است.فاده از این ابزار مورد است.قبال گسترده مشتریانی است. که به ارتفاع یا پله اشاره می کنند. میخ کوب برقی مارک یوشیتا نیز از معدود مدل های این ابزار برقی است. که توانایی کار بر روی MDF تا اندازه سانتی متر را پوشش می دهد.

مارک اریکسون یک برند چینی است. و خیلی زود وارد بازار ابزار ایران شد اما در همان زمان به دلیل توجه و رویکرد تولیدکنندگان این برند به کیفیت و قیمت کالاها ، این برند به سرعت در بازار ابزارآلات شناخته شد. محصولات این برند در رده ابزارهای درجه یک چینی قرار گرفته و در مقایسه با قیمت آنها از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.



( فروش ) های دیگر