فروش مینی فرز ( مینی سنگ ) در پردیس

mini burr (mini stone)-1
mini burr (mini stone)-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


مینی‌ فرز ها ابزار چند کاره‌ای هستند که کاربردهای زیادی دارند. آنها تفاوت زیادی با فرز معمولی ندارند و فقط سایزشان کمی کوچکتر است.. مینی فرز ها برای انجام کارهای مختلفی به کار می روند؛ برخی از مهمترین کاربردهای آن ها عبارتند از:

طراحی ارگونومیک از آن دسته مواردی است. که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا عدم طراحی و ساخت ابزار بر پایه اصول و دستورالعمل‌های ارگونومیک علاوه بر اینکه موجب خستگی کاربر می‌شود، می‌تواند ایمنی حین کار را نیز برای او کاهش دهد.

این پارامتر به آن معناست که میزان سرعت دستگاه در حالت گردش آزاد چقدر است. و به راحتی می‌توان گفت که یکی از پارامترهای مهم در انتخاب یک مینی فرز مناسب است.. دستگاهی که دارای دور موتور و سرعت آزاد بالاتری باشد، دستگاه بهتری است..



( فروش ) های دیگر