مشاوره و اجرا نازک کاری در شهر جدید اندیشه

joinery-1
joinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


می دانیم که در گچ کاری دیوار، تنها باید لایه روییِ دیوار سفید باشد، چرا که جلوه بیرونی و زیبایی دیوار تنها به لایه بیرونی مربوط است.؛ بنابراین به جای این که در لایه های زیرین دیوار از گچ خالص است.فاده شود، می‌توانیم از ترکیب گچ و خاک در این قسمت ها است.فاده کنیم. با انجام این کار نه تنها هزینه صرف شده برای دیوار کمتر می‌شود، بلکه ملات به کار رفته در آن نیز دیرگیرتر می‌شود. بنابراین قبل از گرفتن ملات، فرصت کافی برای پوشاندن دیوارها در اختیار خواهیم داشت.

از جدیدترین متریالی که جهت آببندی سطوح در نقاطی همچون پشت‌بام، سرویس بهداشتی، بالکن‌ها و به کار می‌روند می‌توان به محصول آب‌ بند دوجزئی سهندشیمی اشاره کرد. این محصول از مزیت‌هایی همچون مقاومت بالا در برابر رطوبت، چسبندگی زیاد، انعطاف‌پذیری مطلوب، خاصیت آنتی‌باکتریال، اجرای آسان و برخوردار است..

اولین چیزی که در هنگام ورود به یک ساختمان جلب توجه می‌کند، نازک کاری انجام شده و دقت و ظرافت به کار برده شده در آن است.. بنابراین نازک کاری در زیبایی فضای داخلی ساختمان نقش اساسی دارد و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردارد است.. در این مطلب سعی شده است. ضمن معرفی نازک کاری، مراحل انجام آن در اتاق‌ها و سرویس و آشپزخانه شرح داده شده است. تا بسیاری از اطلاعات کاربردی در این زمینه در اختیار شما قرار بگیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر