فروش نایلون و نایلکس در شهر جدید اندیشه

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


مجموعه تولیدی نوید صنعت پلاست که با نام تجاری هدهد پلاست شناخته می شود، یکی از مجهزترین ترین شرکت ها در زمینه تولید و چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی در ایران است.. این شرکت تولیدکننده می تواند روزانه تا حدود هشت هزار کیلوگرم نایلون و نایلکس فروشگاهی در ابعاد، طرح و رنگ دلخواه تولید و به بازار عرضه کند.

نایلون و نایلکس به دلیل کاربردهای گوناگونی که در فعالیت‌های روزمره زندگی انسان دارند، از مفیدترین مواد مصنوعی هستند. این محصولات جزء جدایی ناپذیر از زندگی ماست و قطعا در صنایع گوناگون نفوذ قابل لمسی داشته اند. از فرش نایلونی منزل، مسواکی که موهای آن از نایلون ساخته شده تا ظروف غذاخوری و حتی چتر بالای سر شما همگی از نایلون‌ها ساخته شده‌اند. از نایلون همچنین به عنوان ماده اولیه در تولید پوشاک است.فاده می‌شود.

تولید پلاستیک فریزر، نایلون و نایلکس این روزها بسیار زیاد شده است.. اما این دلیل منطقی نمی باشد که افراد زیادی نیز در این راه سرمایه گذاری کنند و بخواهند این خط تولید را راه بیاندازند. تا به اینجای کار نیز افراد بسیار زیادی در این حرفه مشغول هستند و این خط تولید را راه انداخته اند.



( فروش ) های دیگر