مشاوره و اجرا نرده و حفاظ در شهر جدید اندیشه

Fence and guard-1
Fence and guard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


بنابر همین عوامل گوناگونی بر روی محاسبه قیمت آن تاثیر دارند و می توانید یکی از مهمترین آنها را میلگرد به شمار بیاورید چون میلگرد دارای تراکم های مختلفی هست و جنس آن سازد و همینطور مقدار کیفیتی که دارد و عملیات و فرایند ساخت و تولید آن عموماً این ها بر روی این قیمت‌ها تأثیرگذار هستند و گاه آن سبب بالا رفتن و یا پایین رفتن قیمت خواهد شد.

نرده ها قطعا ارتباط بین طبقات هر ساختمان یا فضای چند طبقه را فراهم می کنند. این بند ارتباطی باید به صورت ایمن انجام شود تا از تلفات و حوادث احتمالی جلوگیری شود. حوادثی مانند بالا رفتن از پله ها، سر خوردن و سقوط از پله ها همیشه اتفاق می افتد. اگر پله ها توسط نرده های محافظ محافظت نشوند، خطر سقوط از طبقات نیز به این حوادث اضافه می شود و منجر به صدمات جدی تری می شود. کودکان و افراد مسن مخصوصاً برای بالا رفتن از پله ها به نرده یا مانع نیاز دارند.

نرده‌های حفاظی که از جنس است.یل ضدزنگ تولید می‌شوند بهترین گزینه در راستای خلق زیبایی به شمار می‌روند؛ چرا که این نرده‌ها کاملاً مدرن بوده و ساختار بی‌نظیری دارند. از دیگر ویژگی‌های این نرده باید به‌ظاهر تمیز و پرجلای آن‌ها اشاره نمود که موجب شده‌اند تا این نمونه نرده‌ها در سراسر دنیا به محبوبیت قابل‌توجهی دست یابند. شما نرده‌های است.یل را می‌توانید هم در فضاهای بیرونی و هم برای دکوراسیون داخلی ساختمان خود مورد است.فاده قرار دهید. این نرده‌ها کمتر دچار پوسیدگی می‌شوند و این امر به دلیل است.فاده از فولاد و کروم در ساختار آن‌ها است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر