مشاوره و اجرا نرده و حفاظ در شهر قدس

Fence and guard-1
Fence and guard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


عمدتاً نرده‌ها را بر اساس دو هدف حفاظتی و زیبایی طراحی می‌کنند؛ بنابراین نباید این اهداف را نادیده گرفت. شما می‌توانید از نرده‌هایی که ساختار بسیار زیبایی دارند به‌عنوان نرده راه‌پله است.فاده کنید اما این موضوع را نیز فراموش نکنید که این گزینه، تنها کاربرد نرده حفاظ‌ها نیست. به شکل ساده‌تر نرده‌ها را برای دیوارها نیز مورد است.فاده قرار می‌دهند اما این امر با هدف افزایش سطح امنیت انجام می‌شود تا از ورود افراد سارق به داخل ساختمان جلوگیری شود.

بنابراین برای امنیت خانه و حیاط و ساختمان باید از چیزی است.فاده کرد که مانع وارد شدن سارقان به خانه شود، یکی از بهترین راه ها است.فاده کردن از حفاظ های شاخ گوزنی هست که مانع وارد شدن دزد به حیاط خانه می شود و امنیت خانه را بالا می‌برد و مورد تایید نیروهای انتظامی میباشد.

در این صورت باید یکی از دو نوع داخلی یا خارجی را انتخاب کنید که هر کدام شرایط خاص خود را برای نصب می طلبد و شرایط خاصی را می طلبد که یک متخصص می تواند در طول مسیر به شما کمک کند و بگوید می توانید در داخل یا خارج از منزل نصب کنید. یا نه.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر