تولید و ساخت نرده و پله در بومهن

Railings and stairs-1
Railings and stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


نرده چوب به مراقبت زیادی نیاز دارد و نگهداری آن می تواند خسته کننده و گران باشد. برای محافظت بیشتر باید به طور مرتب آن را تعمیر و لکه برداری کنید. همانطور که می دانید، آب و هوا خرابی چوب را بیشتر می کند و به دلیل رطوبت زیاد ممکن است. نرده دچار پوسیدگی یا تاب برداشتن شود. سرانجام موریانه ها و سایر آفات نرده چوبی می تواند منجر به هجوم مخرب آن ها به چوب شود.

همان طور که احتمالاً برای شما نیز قابل حدس است.، با توجه به تنوعی که در پوشش کف این پله ها وجود دارد، هزینه نصب و اجرای پله معلق کاملاً متفاوت است.. طبیعی است. که برای اجرای پله، هرچه تعداد کف پله‌ها بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر می‌شود. هر متر ارتفاع به عدد کف پله نیاز دارد. مواردی که برای برآورد هزینه نصب پله معلق در نظر گرفته می‌شود شامل شاسی، کاور، کف پله‌ها و نرده است.؛ بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در باب قیمت انواع پله معلق می‌توانید با کارشناسان 

کیفیت چوب از جمله مهمترین مواردی است. که باید در هنگام خرید به آن توجه کنیم چرا که چوب متریالی حساس در برابر رطوبت است.. انتخاب یک چوب با کیفیت که مقاوم در برابر پوسیدگی باشد، می تواند تا سال ها خرید شما را تضمین کند. ویژگی مهم نرده چوبی مدرن، تناسب بین طرح و رنگ نرده با محیط می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر