مشاوره و اجرا نرده و پله در شرق تهران

Railings and stairs-1
Railings and stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


نعلبکی قطعه ای چوب مربع شکل است. که روی سطح زمین نصب شده و پایه نرده روی آن قرار می گیرد. آنها در دو سایز و دو مدل تولید و عرضه می شوند. سایز نعلبکی پایه نرده ها کوچکتر و نعلبکی های ایستگاه بزرگتر است.. پس هنگام خرید به این نکته توجه کنید. همچنین نعلبکی ها در دو مدل تکی و یکسره تولید می شوند. نعلبکی های یکسره اغلب برای پرتگاه ها مورد است.فاده قرار می گیرند.

به ستون هایی هم اندازه که در کنار هم قرار گرفته و نسبت به ایستگاه ابعاد کوچکتری دارند، پایه نرده گفته می شود. پایه نرده ها به وسیله دسته نرده به هم متصل شده اند. این پایه ها از جنس چوب روسی، راش، بلوط و &#; ساخته و در طرح های مختلف خراطی و منبت کاری عرضه می گردند.

نرده چوب به مراقبت زیادی نیاز دارد و نگهداری آن می تواند خسته کننده و گران باشد. برای محافظت بیشتر باید به طور مرتب آن را تعمیر و لکه برداری کنید. همانطور که می دانید، آب و هوا خرابی چوب را بیشتر می کند و به دلیل رطوبت زیاد ممکن است. نرده دچار پوسیدگی یا تاب برداشتن شود. سرانجام موریانه ها و سایر آفات نرده چوبی می تواند منجر به هجوم مخرب آن ها به چوب شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر