تولید و ساخت نرده و پله در شهر جدید اندیشه

Railings and stairs-1
Railings and stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


دسته نرده های توخالی همان دسته نرده های صاف می باشند که داخل آنها شیاری با ابعاد در سانتی متر خالی شده است.. اصولا این دسته نرده ها در مکان هایی که نرده فلزی دارند، مورد است.فاده قرار می گیرند. دسته نرده های توخالی گرد نیز مانند دسته نرده های گرد در محل پروژه و توسط نصاب ساخته می شوند.

امروزه توجه به طراحی داخلی و در نظر گرفتن المان‌های زیبایی شناسی دارای اهمیت ویژه‌ای در فضای خانه ها شده است.. درواقع هر المانی با طراحی خاص خود می‌تواند رقم زننده یک فضای خاص برای افراد منزل باشد. در همین راستا نیز پله ها به عنوان سازه هایی با درجه طراحی بالا از این قاعده مستثنا نبوده و ایده های زیادی در باب مدل سازی آنها وجود دارد. یکی از این طرح‌های جذاب راه پله و پله های معلق و پیچ است. که جایگاه ویژه‌ای را در بین علاقه‌مندان پیدا نموده است.. حال در این نوشتار از گروه صنعتی صنعت کاران، به سراغ معرفی و آشنایی بیشتر شما عزیزان با این نوع از پله های خاص می‌رویم، پس همراه ما باشید.

شواهد نشان می دهند که چوب در طول تاریخ مورد علاقه ی همگان بوده است.. همچنین جذاب و معمولاً ارزان است.. به علاوه، بسیار متنوع بوده و در طرح ها و سبک های مختلفی ارائه می شود. برای نرده های حریم خصوصی خوب کار می کند و شما می توانید آن را به هر رنگی که دوست دارید دربیاورید.



( تولید و ساخت ) های دیگر