معرفی تولیدکنندگانی که نام آنها ذکر شده است. تنها گلچینی از باغ زیبای تولیدکنندگان چرم ایرانی است.. همه میدانیم که برندهای مشهور هرگز یک شبه راه صد ساله نرفتهاند. طبیعتاً هر برند صاحب نامی فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشته است. که امروز نام آنها این چنین بر سر زبان هر ایرانی بیفتد. برای آشنایی بیشتر با تولیدکنندگان صنعت چرم سازی در کشور ایران در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
پس جای تعجب نیست اگر بگوییم تبریز ۸ درصد محصولات چرمی کشور از جمله کیف، کفش و غیره را تولید میکند. جالب است. بدانید که علاوهبر تامین نیازهای داخلی کشور، تولیدات چرم تبریز به خارج از کشور نیز صادر میگردد. در حال حاضر بیش از دویست و پنجاه کارگاه تولیدی چرم در شهر تبریز فعالیت میکنند. فعالیت بیشتر این کارگاهها در حوزه تولید چرم سنگین و تعداد کمتری در حوزه تولید چرم سبک میباشد.
چرم یک کالای بین المللی است.. علاوه بر این، می تواند در شرایط مرطوب، تازه، پوسته، تمام شده، شور و بسیاری موارد دیگر به دست آید. ساخت چرم در طول سال ها به یک فرآیند تکنولوژیکی تبدیل شده است.. هزاران سال پیش، این کار با است.خراج آب از چوب برای حفظ پوست حیوانات از پوسیدگی صورت گرفت. با این حال، امروزه هزاران کارخانه دباغی وجود دارد.
تمام این موارد دست به دست یکدیگر دادند که صنعت چرم سازی در ایران افت شدیدی به خود ببیند و در نهایت سالهای اخیر علیرغم وجود است.ادکاران ماهر جایی در عرصه بینالمللی نداشته باشد. اگرچه امروز شرکت چرم در کشورمان فعالیت میکنند، اما این شرکتها توان است.فاده از تمام ظرفیت خود را ندارند. این نشان میدهد که پیشرفت ماشینآلات و حتی است.فاده از روشهای متعدد تولید چرم همچنان جای خوبی در بازار چرم جهان ندارد.
همچنین برند درسا با شناخت مخاطبان خود در سرتاسر ایران و مطالعه درباره سبک زندگی انسان در عصر جدید، توانست با ترکیب چرم و طلا برند تاج درسا را خلق کند. این مجموعه با همکاری و ارتباطی که با برندهای خارجی و مطرح دنیا مانند برند سواروسکی دارد، جایگاه ویژهای در اذهان عمومی پیدا کرده است..