مشاوره و اجرا نشت یاب و آنالایزر گاز در بومهن

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


دی اکسید کربن گازی بی رنگ و بی بو با فرمول شیمیایی CO می باشد. صنایع غذایی، شیمیایی و صنعت نفت مورد است.فاده قرار می گیرد. با توجه به کاربردهای بسیار زیاد این گاز، احتمال نشتی این گاز یا وجود بیش از حد گاز می تواند مشکل ساز باشد. این گاز نسبت به گازهای دیگر خطر کمتری برای محیط زیست دارد اما مقدار مشخصی از آن می تواند خطرناک باشد. نشانه مسمومیت گاز مونوکسید کربن سردرد می باشد. در تجهیزاتی نظیر کپسول های آتش نشانی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع شیمیایی برای تولید متانول، صنعت کشاورزی برای فوتوسنتز گیاهان، گلخانه های بزرگ برای ایجاد محصول بهتر از تزریق گاز CO در محیط کشت مورد است.فاده قرار می گیرد.

این دستگاه دارای سنسور بسیار دقیق و حساس بوده که وظیفه اندازه گیری شاخص مورد نظر را دارد و نمایشگر دیجیتال با کیفیت آن نتایج را به کاربران به راحتی نشان می دهد. دستگاه دارای درگاه USB، حمل آسان، وزن سبک، نمایشگر باتری و طول عمر بسیار بالا می باشد. با خرید یک دستگاه با کیفیت و اصل از فروشگاه ان دی تی کالا NDTKALA می توانید مدت زمان زیادی از دستگاه است.فاده و از خدمات پس از فروش دستگاه که مجموعه ی ما برای مشتریان در نظر دارد بهره مند شوید. لازم به ذکر است. فروشگاه ما این تجهیز را در تمامی برند های تستو Testo آلمان، سی ای ام CEM هنگ کنگ،BW ،بنتک Benetech چین، دویی Duoyi را ساپورت کرده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی سیان شاپ با هدف ارائه خدمات در زمینه فروش و بازرگانی تجهیزات تست و کالیبراسیون و همچنین ابزار دقیق فعالیت خود را از سال ۸۵ آغاز نموده و با همکاری متخصصان و پژوهشگران کارآزموده سعی در خدمت رسانی به جامعه علمی و صنعتی کشور نموده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر