محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.
بزرگراه رسالت، جداکننده نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدلتر و خنکتری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل میدهد.
نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته میشد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.
نورپردازی ویترین فروشگاه و مغازه ها نیز مانند دیگر مکان ها به خلاقیت و طراحی کاربردی نیاز دارد. سیستم هایی مانند لامپ های ال ای دی و تکنولوژی های باکیفیتی در بازار موجود است. که به وسیله آنها می توانید تغییرات زیادی را در ویترین مغازه خود ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. این یک اصل مهم در نورپردازی پاساژ است..
اینکه رهگذران را چطور تحت تاثیر ظاهر و نورپردازی تجاری خود قرار دهید ارتباط مستقیمی با میزان مشتریانی که وارد مجموعه شما میشوند، دارد. نورپردازی حساب شده، تاثیرگذار و زیبا میتواند کنجکاوی مردم را نسبت به آن چه که داخل مرکز تجاری میگذرد جلب کند و آنها را تشویق کند تا از نزدیک نگاهی به فروشگاهها و غرفههای پاساژ بزنند. فرقی نمیکند که مبلمان بفروشید یا تلفن همراه، خوراکی بفروشید یا لباس، نورپردازی مناسب باعث جلب نظر مخاطبین و برانگیختن کنجکاوی آنها میشود. محصولات پیشنهادی زیر میتواند بهترین گزینه برای روشنایی زیبا و جذبکننده محدوده بیرونی یک مرکز تجاری باشد و از نظر امنیت مجتمع در شب نیز مثمر ثمر واقع شود.
امکان برنامهریزی و انتخاب رنگ چراغهای الایدی این امکان را برای شما فراهم میکند تا با تغییر حال و هوای نورپردازی خود، بر مشتریان و رهگذران تاثیر گذار باشید. درک تاثیر رنگها بر مشتریان و انتخاب دمای رنگ درست برای نورپردازی داخل فروشگاه باعث سرازیر شدن مشتریان به داخل فروشگاه شما میشود.
مراکز تجاری یا مال ها این روزها به فضاهایی متفاوت و مدرن تبدیل شده و دیگر رنگ و بوی قدیم را ندارد. در گذشته اکثر مغازه ها در کنار هم قرار داشتند و فروشنده ها به ویترین و طراحی مغازه یا نورپردازی مجتمع تجاری اهمیتی نمی دادند. اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید چراغ های تخصصی ، نورپردازی پاساژ ها حال و هوای دیگر گرفته و اکنون زیبایی منحصر به فردی دارند. همین موضوع باعث شده مشتری بیشتری جذب کنند و با است.فاده از تکنیک های روانشناسی نورپردازی ، سود بیشتری را از آن خود کنند. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با نورپردازی مراکز تجاری و نورپردازی پاساژ ها بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم. از اینکه با گروه نورپردازی نورنگار همراه هستید متشکریم.
عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنوارههای تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟