مشاوره و اجرا نورپردازی اماکن درمانی و بهداشتی در شرق تهران

Lighting of medical and health facilities-1
Lighting of medical and health facilities-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


معمولا پنل‌های ال‌ای دی توکار بر روی سقف کاذب است.فاده می‌‌شوند و نصب آن‌ها نیز بسیار آسان و راحت است.. توان مصرفی این پنل‌ها به تناسب ابعاد آن‌ها متفاوت است.. هر چه ابعاد پنل بزرگ‌تر شود، توان مصرفی و میزان نور تولید شده توسط آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

از بین حواس انسان، حس بینایی همواره برای کسب اطلاعات درباره جهان اطراف، قویترین حس بود و هست. از طرفی کیفیت بصری محیط، بر احساس است.فاده کنندگان از فضا تاثیر مثبتی می گذارد. این موضوع، در مورد بیمارستانها و دیگر مراکز بهداشتی- درمانی که هدف، تسریع روند بهبود بیماران است.، اهمیت بیشتری می یابد. در این راستا، از عناصر زیبا شناسی و کاربردی، که قادر است. شرایط جذاب و خوشایندی برای بیماران، ملاقات کنندگان و کارکنان فراهم آورد، نورپردازی می باشد.

افراد اغلب به دلیل مریضی یا ناراحتی جسمی به فضاهای درمانی مراجعه می کنند. همین موضوع سبب می شود نوعی ترس یا است.رس در مواجه با این فضاها احساس کنند. طراحی داخلی، دکوراسیون و چیدمان اشیا همگی کمک می کنند این ترس ها و است.رس ها به حداقل برسند و افراد تجربه درمانی بهتری را سپری کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر