مشاوره و اجرا نورپردازی اماکن مسکونی در شهر ری

Residential lighting-1
Residential lighting-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


البته مدیریت صحیح نور همگام با طراحی و معماری می‌تواند از بهترین و اقتصادی‌ترین روش‌ها برای افزایش شادابی و سرزندگی در محیط، آرامش، کارایی و حالات عاطفی افراد باشد. همچنین نورپردازی مناسب می‌تواند بر ویژگی‌های خاص معماری، تأثیرات قابل ملاحظه‌ای بگذارد.

کلید اصلی نورپردازی مسکونی، کیفیت نور و نحوه تعامل آن با سطوح مختلف است.. در واقع نورپردازی باید به گونه ای باشد که هم به زیبایی المان های روشنایی توجه شود و هم نور مناسب تامین شود. به عنوان مثال ممکن است. برای محیط داخلی خود لوستری را انتخاب کنید که ظاهری شیک و زیبا دارد ولی نور آن برای فضای شما کاربردی نیست پس انتخاب درست، یکی از اصول نورپردازی مسکونی است..

نورپردازی مناسب زمانی بیشترین اهمیت را دارد که در ارتباط با کارهای بسیار حساس مانند اپراتور دستگاه پرس یا دستگاه های برش و یا... می باشد. نور محیط کار آن ها باید کاملا بدون نقص و مناسب باشد تا از بروز حوادث ناگوار در حین کار پیشگیری شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر