فروش نورپردازی نمای ساختمان در شهر ری

Facade Lighting-1
Facade Lighting-2



در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


حوزه فعالیت این گروه بسیار وسیع بوده و با توجه به افزایش صنعت ساختمان سازی در ایران سعی در گسترش و پیشرفت در فعالیت های نورپردازی نما دارد تا بتواند خدمت ارزنده ای را برای هم وطنان عزیز صورت دهد و زیبایی و کیفیت را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورد.

ماژول های بسیار باریک، کوچک و جدید امروزی با فراهم نمودن طیف گسترده ای از رنگ های مختلف نور و طول عمر بالا، گزینه بسیار خوبی برای طراحان چراغ های روشنایی هستند. این بدان معنی است. که آزادی طراحی یک مزیت تعیین کننده در سیستم های مینیاتوری امروزی است..

علاوه بر جنس و نوع مصالح به کار رفته در نمای خارجی ساختمان ها, فاکتورهای دیگری مانند نورپردازی موجب زیباتر شدن نمای ساختمان ها می شوند. مصالح به کار رفته در نمای ساختمان های مدرن در طول روز قابل مشاهده هستند و زیبایی طرح و اجرای آن ها می تواند چشم هر فردی را به خود جلب کند.



( فروش ) های دیگر