مشاوره و اجرا نوسازی و بازسازی ساختمان در شهر جدید اندیشه

Renovation and reconstruction of the building-1
Renovation and reconstruction of the building-2



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


اما برای جلوگیری از ادامه ی نم زدن دیوار لازم است. تا چند مورد مهم را چک کرده و در زمینه ی تاسیسات دست به اقداماتی بزنید. با ترمیم آب بند پشت بام و بررسی وضعیت لوله ها می توانید از عوارض نم زدن دیوار تا حد زیادی جلوگیری کنید. به علاوه عایق پشت بام نیز لازم است. مرتبا چک شود.

نوسازی ساختمان به معنای آن است. که یک ساختمان قدیمی را به طور کامل تعمیر نمایند. در این تعمیرات احتمالا ظاهر و باطن ساختمان تا حد زیادی تغییر خواهد کرد. در این فرآیند ممکن است. تأسیسات، نمای بیرونی، نمای داخلی و نقشه داخلی خانه تغییر کند. به طور کلی هدف از نوسازی ساختمان تبدیل کردن یک بنای فرسوده به بنایی نو و زیباست، در حالی که هدف از بازسازی ساختمان افزایش پایداری و بهبود کیفیت آن است..

سرامیک موزاییکی یا کاشی موزائیک که نوع محبوبی از موزائیک کاری و طراحی داخلی می باشد، در واقع از قطعه های کوچک و عمدتا مربعی کاشی تشکیل شده و ایده ها و بافت های مختلفی بر روی این موزائیک ها اعمال می شود. به طور مثال قطعه ها ممکن است. از نظر رنگ دارای هارمونی باشند اما در یک سطح دیوار، تعداد متنوعی از بافت ها را مشاهده کنیم. در این نوع از موزائیک ممکن است. از درصد بالاتری شیشه، پرسلان یا سنگ نیز جهت ایجاد جذابیت بصری است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر