مشاوره و اجرا نوسازی و بازسازی ساختمان در شهر ری

Renovation and reconstruction of the building-1
Renovation and reconstruction of the building-2



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


نیاز به بازسازی ساختمان در تهران بسیار احساس می شود، چرا که ساختمان ها در تهران با توجه به اینکه عمر مفیدشان سال می باشد اما اگر دقت کرده باشید تا قبل از رسیدن به عمر سالگی بشدت احتیاج به بازسازی پیدا میکنند و آن تازگی و به روز بودن روزهای اولیه را ندارند. به طور کلی در خانه ها و آپارتمان هایی که امروزه در سطح شهر و کشورمان میبینیم نیاز به بازسازی ساختمان قدیمی بشدت ملموس است..

از حمله محیط هایی که لازم است. در مورد میزان نفوذ پذیری سرامیک آگاهی به خرج داد، مناطقی با دمای بسیار پایین یا سرد می باشد، چرا که تجمع رطوبت در کاشی، فرایند یخ زدن را در پی خواهد داشت و می تواند باعث شکستن یا ترک خوردن کاشی شود.

پلیمر ها از چند ماده یا چند عنصر ساخته شده اند تا بتوانند مواد قوی و با کیفیت تری را به وجود آورند از این بابت در صنعت ساختمان سازی کاربرد گسترده دارند. در ساختمان سازی نیاز به موادی داریم که بتوانند در وزن و مقاومت معقول، در عین حال به صرفه باشند. پلیمر ها تنوانسته اند جایگاه مناسبی در بین مواد به کار رفته در ساختمان سازی پیدا کنند و تنوع شان همچنان در حال افزایش می باشد. یکی از موارد است.فاده ی پلیمر در موزائیک می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر