فروش نیترات کلسیم در بومهن

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


کود نیترات کلسیم یک کود شیمیایی رایج برای کشاورزی سنتی و گلخانه ای است.. این کود در ترکیب آب و دیگر کود های کشاورزی ، معمولا به صورت نیترات کلسیم آمونیوم بکار می رود. کود نیترات کلسیم برای گوجه فرنگی ، نیترات کلسیم برای پسته و نیترات کلسیم برای خیار کاربرد های زیادی دارد. این کود کشاورزی همچنین برای کنترل برخی بیماری های گیاهان نظیر لکه تلخ سیب و یا زنگار کاربرد دارد.

این ماده شیمیایی در تصفیه آب آشامیدنی به عنوان پیش شرط برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع است.فاده می شود. یون نیترات قادر به حذف یون سولفات می باشد که در نتیجه از ایجاد سولفید هیدروژن جلوگیری می نماید. بعلاوه مانع از فعالیت زیستی باکتری های بی هوازی می گردد که سبب ایجاد بوی نامطلوع در آب هستند. نیز برای رفع لجن هم مصرف شده و عملکرد های قابل توجهی دارد.

استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.



( فروش ) های دیگر