تولید و ساخت نیترات کلسیم در شهر ری

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


تمادکالا قیمت نیترات کلسیم را با توجه به کیفیت تضمینی آن به صورت توافقی انجام میدهد، اما چنانچه قابل مشاهده است.، می توانید مقدار یک کیلوگرم از آن را طبق قیمت ارائه شده در این صفحه به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری خود، خرید کنید.

با توجه به مصرف عمده ی این ماده در حوزه های صنعتی شرکت تمادکالا فعال در حوزه ی فروش مواد شیمیایی، فروش نیترات کلسیم صنعتی و آزمایشگاهی و همینطور کود نیترات کلسیم به صورت جزئی یا عمده فعال است. و ارسال آن را به اقصی نقاط ایران را انجام میدهد.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد



( تولید و ساخت ) های دیگر