فروش هواساز در شهر جدید اندیشه

air conditioner-1
air conditioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


معمولا بر اساس نیاز یا عدم نیاز به هوای برگشتی از ساختمان (اگر کل هوای ورودی به دستگاه از هوای تازه بیرون تامین شود و هیچ هوایی به دستگاه برگردانده نشود به آن فول فرش Full Fresh گفته می شود) و بر اساس نوع کاربری بهداشتی (یا هایژنیک که مخصوص بیمارستان ها ، داروسازی ها و صنایع حساس است.) یا معمولی

جهت راندمان کاری بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی با کارشناسان ما و مشاورین فروش در ارتباط باشید و پس از مطلع شدن از آخرین قیمت این محصول خرید خود را انجام دهید. و به بهترین نحو ممکن است.فاده خود را از این دستگاه مدرن و پیشرفته انجام دهید.

راه بعدی برای مطلع شدن از قیمت این نوع دستگاه ها و مراجعه به وب سایت های اینترنتی می باشد که شما می توانید با گشتم در سایت های مختلف و تماس با آن ها از قیمت این محصول با خبر شوید و بتوانید خرید خود را با توجه به نیاز خود انجام دهید.



( فروش ) های دیگر