فروش هواکش خانگی در شهر ری

Household ventilator-1
Household ventilator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


این هواکش ها در سه سایز با طراحی زیبا و دارای چراغ نمایشگر تولید میشود . مواد مصرفی آن از پلیمر ABS است.فاده شده است. . دارای حداقل صدا با راندمان بالا می باشد که موارد مصرف آن عمدتا در سرویس ها و حمام بر روی دیوار ، سقف و پنجره نصب می شود .

هواکش ماکسی فن با قابلیت مکش بیشتر از تمامی فنهای موجود. فن داخل هواکش فن کامپوتری در سانت با قابلیت ولت الی ولت را دارا است. و قابل تغییر جهت مکش. دور موتور دور میباشد. قاب هواکش ماکسی فن از مواد ABS میباشد و میتوان صفحه روی فن به آن اضافه کرد و طرحهای متنوع طبق سفارش مشتری چاپ نمود

برای تهویه فضاهای محصور شده با گرمای بیش از حد و هوای آلوده، تجهیزات اگزاست فن مورد است.فاده قرار می گیرند. برای سلامتی و رفاه حال افراد بسیار ضروری می باشند؛ زیرا حفظ طراوت و تازگی هوا را برای تنفس تضمین می کنند. حمام ها همیشه حاوی مقدار زیادی طوبت و بو هستند و افرادی که قبلاً احساس نیاز به خریدن اگزاست فن نمی کردند، اکنون نظر متفاوتی در این مورد دارند.



( فروش ) های دیگر