فروش هواکش خورشیدی در شهر جدید اندیشه

Solar fan-1
Solar fan-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


هواکش خورشیدی نوبلاز یک سیستم تهویه سقف خورشیدی است.، به این معنی که با نیروی خورشید کار می کند و آن را به یک راه حل مقرون به صرفه و کم مصرف برای مشکلات تهویه شما تبدیل می کند. این دستگاه از یک واحد فن با راندمان بالا است.فاده می کند که با پنل های خورشیدی تغذیه می شود و تمام مزایای یک فن سقفی قدرتمند را بدون هزینه های اضافی به شما ارائه می دهد. هواکش خورشیدی هم به وسیله نور خورشید کار می کند و هم برق شهری و همچنین برای سفارش سازی این امکان فراهم است. که به وسیله باطری موجود به عملکرد خود ادامه دهد.

امروزه دریچه های خورشیدی به صورت ایجاد و تولید می شود. بیشتر شکل این نوع دریچه های خورشیدی مربع ای شکل می باشد، اما نیز گاهی مکان ها هستند که از شکل های مدور هندسی برای کار خود است.فاده می کنند. این را در نظر بگیرید که شما می توانید نوع دریچه خورشیدی را خودتان انتخاب کنید با توجه به شغلتان.

همچنین این وسیله مناسب برای کارگاه و کارخانجات و کانکس های امدادگران و چادرها یا اتاقک های کوهنوردان و طبیعت گردان و خلاصه طیف وسیعی از مصرف کنندگان میباشد و حتی برای مکانهایی که کمبود برق دارند یا اصلاٌ برق ندارند و جاهائیکه که نیاز به سیم کشی طولانی و ظاهر نامناسب سیم برای نصب یک هواکش کوچک و معمولی



( فروش ) های دیگر