مشاوره و اجرا هواکش صنعتی در شهر ری

Industrial ventilator-1
Industrial ventilator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


پروانه هواکش های سانتریفیوژ بکوارد دارای شعاعی خم به عقب می باشند.که معمولا برای محدوده فشار است.اتیک متوسط تا بالا است.فاده می شوند . از پره های خم به جلو بازده بیشتری داشته و در سرعت های بالا نسبتا کم صدا کار می کنند. برای مقدار جریان هوای ثابت، دور دوران پروانه آن ها حدودا دو برابر فن های خم به جلو است.. در شرایط یکسان قدرت موتور لازم برای آن ها کمتر از فن های خم به جلو است..

دو سال از انتشار این ویروس منحوس می‌گذرد و همچنان مردم دنیا بخاطر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند، برای جلوگیری از انتشار این ویروس  پروتکل های بهداشتی نوشته شده که باید در فضاهای باز و بسته رعایت شوند، یکی از مهم ترین عوامل انتقال ویروس در ...

احداث ساختمان‌های پیچیده و بزرگ در دنیای مدرن امروز به طور روزافزون در حال افزایش است.. طبیعی است. که برای این ساختمان‌های پیچیده و بزرگ به سیستم تهویه مطبوع مدرن نیاز است. که بتواند نیازمندی‌های آن ساختمان‌ها را برآورده کند. است.فاده از کانال اسپیرال ...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر