فروش هونینگ در شرق تهران

Honing-1
Honing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


شرکت سپهر هیدرولیک آسیا با بکار گیری نیروهای متخصص و مجرب و با توجه به نیازهای بازار صنعت امروز کشور به صورت مشخص صنایع زیر بنایی را مد نظر قرار داده و خدمات فنی مهندسی و تامین قطعات با کیفیت مطلوب را سر لوحه کار خود نموده است. و در این راستا تا کنون خدمات ارزنده ای را به صنعت کشور ارائه نموده و مایع مباهات است. که این شرکت در مواردی توانسته خدمات بی سابقه و منحصر به فردی انجام دهد که در بخش پروژه ها به آن اشاره خواهد شد.

این روش بسیار سریع است. و برای تولید قطعات ساده با تعداد بالا مناسب می‌باشد و به تنظیم محور قطعه پیش از عملیات می‌پردازد. هونینگ سطح خارجی دایره‌ای در رولرهای یاتاقان‌های مخروطی و است.وانه‌ای و میله‌ی پیستون‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی است.فاده‌ می‌شود.

استفاده از سیالات باعث روانکاری و براده برداری آسان از سطح قطعه می­شود، یک روانکار مناسب باعث می­شود ذرات براده به راحتی از نقطه تماس قطعه و ابزار دور شود، ضمنا به علت خاصیت خنک کنندگی از بالا رفتن دما در نقطه تماس جلوگیری به عمل می­آورد، در نتیجه باعث ایجاد سطحی صاف و صیقلی می­گردد.



( فروش ) های دیگر