خدمات و سرویس هونینگ در شهر جدید اندیشه

Honing-1
Honing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


تمام تلاش ما در وبسایت بورس صنعت تامین قطعات مورد نیاز صنایع و کارگاه های تولیدی در بالاترین کیفیت است. تا بخشی از نگرانی های موجود در این عرصه رفع شود و هم چنین با معرفی برندهای خوب ایرانی در راستای رونق گرفتن صنعت کشور گام برداریم.

در پروسه هونینگ اگر جنس قطعات مصرفی از مواد نرمی مانند آلومینیوم و برنج باشد براده برداری در حد تقریبا خوب صورت می‌گیرد زیرا براده‌های تولید شده روی سنگ جمع می­شود و قابلیت براده برداری آن را کاهش می­دهد. اما در مورد قطعاتی با جنس چدن و فولاد نرم  به علت عدم نرمی قطعه براده برداری در حد عالی انجام می­شود.

هر اطلاعاتی که در خصوص هونینگ و فرآیند سنگ زنی لازم دارید از مشاوران ما کمک بگیرید. هم چنین شما می توانید با مراجعه به بخش وبلاگ وبسایت بورس صنعت از مجموعه مقالاتی که در خصوص سنگ زنی داخلی سیلندرها تهیه شده است. است.فاده نمایید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر