فروش هیتر و گرمکن صنعتی در شهر ری

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


یکی از ضروری ترین وسایل موجود در خانه ها، رستوران ها، صنایع و… است.فاده از گرمکن های صنعتی است. . برای انتخاب بهترین گرمکن صنعتی اولین چیزی که باید به آن توجه بکنیم، کارکرد طولانی دستگاه و کیفیت مواد اولیه ای است. که دستگاه از آن ساخته شده است..

دستگاه گرمکن را می توانید به دو صورت گازی و برقی خریداری کنید و از بابت انرژی مصرفی نگران نباشید چرا که این دستگاه ها قابلیت جابجایی را دارند. برای خرید گرمکن های صنعتی از نمایندگی های مجاز، علاوه بر کیفیت محصول می توانید جنس خریداری شده را گارانتی کنید و با خریدی مطمئن تر محصول را است.فاده کنید.

گرمکن (هیتر) باکس TopSUN که امکان نصب بر روی انواع باکس ها را داشته  و مجهز به پد گرم کننده تاپسان، عایق های خاص بازتابشی فودگرید بوده و دارای کلید قطع و وصل بوده که با تامین دمای ۵-۵۵ درجه سانتیگراد، ضمن گرم مگه داشتن غذا، ضدعفونی کامل داخل باکس را تایم می کند. با گرمکن (هیتر) باکس TopSUN در فصل سرما، نگران سرد شدن غذای در حین توزیع آن نباشید! و گسترده ارسال خود را افزایش دهید.



( فروش ) های دیگر